In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, november 28, 2006

Vierkante oogjes

Paul is gisteravond weer naar een klant geweest, terwijl ik aan de slag ben gegaan met het campingprogramma. De hele campingplattegrond moest gedefinieerd worden en dat is me nogal een werk.
Gelukkig had ik de plattegrond al geupdate en van plaatsnummers voorzien, dus dat hoefde niet meer te gebeuren.
Vanochtend daar ook weer zowat de hele ochtend mee bezig geweest dus ik had tussen de middag flink vierkante oogjes. Na het eten dan ook even gaan liggen om de ogen weer tot rust te krijgen, want die deden echt pijn (ze hebben niet voor niets verzonnen dat je eigenlijk niet meer dan 2 uur achter mekaar beeldschermwerk mag doen).

Tussen de middag weer heerlijk onze eigenste fastfoodmaaltijd gegeten: rijst gekookt in bouillon met in olijfolie gebakken paprika stukjes, ui en witte grillworstjes. Ik weet dat ik dit al vaker op m´n blog heb gezet, maar ik blijf het dan ook ze lekker vinden.

Vanmiddag hard aan het testen geslagen en natuurlijk komen we allerlei vreemde dingen tegen.
Zaken die Paul echt gemaakt had en nu ineens verdwenen blijken te zijn, foutmeldingen die nergens onder te brengen zijn en dus heel veel tijd kosten om te vinden enz. enz.
Gevolg is dat ik hier met 3 bakken kaarten met gegevens van de camping zit en nog geen 2 kaarten in heb kunnen voeren :( Maar ja, daar is dit dan ook de testfase voor.
Wat dat betreft goed dat het op de camping zo rustig is, dan kunnen we dit eindelijk eens afmaken.

Goed, dan ga ik nu weer verder met testen. Vanavond ook geen tijd want dan komt de vermogensadviseur om eens te praten over hoe wij ons geld het beste kunnen beleggen/sparen of wat dan ook.