In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, november 21, 2006

het is zover

Vanochtend flink doorgewerkt en de administratie op orde gekregen. Vanmiddag nog de laatste losse klusjes afgemaakt en nu is het zover. Ik ben op dit moment op de camping gewoon klaar.
Ben morgen dus ook vrij, want als er niets te doen is, hoef ik ook niet te komen.
Er ligt nog wel wat hoor, maar dat zijn van die tussendoor dingetje en zaken (zoals de nieuwsbrief) die ik vanuit huis kan doen. Dus van Christoph hoef ik voorlopig niet te komen.
Wel heb ik vanaf zaterdagmiddag oproepdienst, ofwel ben ik degene die de telefoon bezet houdt en die een paar keer langs de camping gaat om te kijken of alles nog in orde is.

Voor de rest thuis nog meer dan genoeg te doen dus vervelen zal ik me zeker niet.
Op dit moment staat er weer een was te draaien en de strijkbout staat op te warmen dus daar ga ik me zo maar eens op werpen. Hoef ik dat morgen in ieder geval niet meer te doen :)