In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, mei 14, 2007

We blijven lekker eten

Na het zalige eten van gisteravond op tijd naar bed gegaan. Met zo´n volle buik kan ik me altijd slecht concentreren en zin in voor de tv hangen had ik niet.
Het is hier nu ook ´s nachts warm. Bah! Daardoor slecht geslapen en vanochtend alles behalve fit op.
Lekker croissants gemaakt als ontbijt, met een beker melk erbij altijd lekker.
Paul heeft de kinderen naar school gebracht en is daarna bij klanten langs gegaan.
Ik heb mezelf maar weer eens op het trainingsapparaat gezet. Dat valt altijd tegen na zo´n lange tijd niets doen, maar goed, het eerste half uur zit er alweer op. En je bent naderhand zo lekker moe in plaats van ellendig moe.
Toen weer hard aan de slag met het huishouden. Was gedaan, gestreken, stofgezogen, afwasmachine weer uitgeruimd en ingeruimd, wat spulletjes opgeruimd, aanpassingen gedaan aan de engelse site van de camping en het resort, aanpassing gedaan aan de kitzbüheler alpen site en Paul even bijgestaan bij het maken van een offerte.
Daarna het recept uitgezocht voor vandaag. Eigenlijk hadden we dit gisteren willen eten, maar toen was Paul vergeten om het recept uit te zoeken en ik had ook heel veel zin om uit te gaan.

Maar vandaag was het dan zover. We hebben lamskoteletjes met komkommer-knoflooksaus, patat en komkommer-tomatensla gegeten. In Nederland was dit een recept dat zeker 2x per jaar op het menu stond, maar hier hadden we het nog nooit gegeten en het is zooooo lekker.
De kinderen wilden zo graag een toetje maken en die hebben super hun best gedaan op een bordje met ijs, banaan, hagelslag, chocoladeglazuur en taartversierdingetjes. Was ook al zo heerlijk, dus wij blijven hier gewoon lekker eten.

Het zonnetje schijnt nog steeds lekker, alhoewel de wolken ook alweer aan de hemel te vinden zijn, dus straks ook nog eventjes m´n neus buiten laten zien.
Vanmiddag mag Sabine weer naar Wörgl en voor de rest zien we wel wat we doen. Het huishouden roept nog steeds hard, dus ik vrees dat ik daar ook nog wat aan moet doen.