In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, september 08, 2007

Saai?

Of het saai klinkt, dat weet ik niet, maar ik denk het wel.
Wat hebben we gedaan?
Gisteren tegen half 10 ofzo nog even naar Tresor gegaan voor een biertje. Was heel gezellig moet ik zeggen, weer fijn zitten praten met allerlei mensen. Tegen een uur of half 12 weer naar huis gegaan, want er moest vandaag toch ook nog gewerkt worden.

Vanochtend ben ik eerst nog even naar de camping gereden om alle enveloppen die ik voor de BrixNet-klanten in de postvakjes had gedaan dicht te plakken. Tja, ik zal nu eenmaal nooit ongevraagd in andermans post neuzen, maar op de camping blijken er helaas mensen rond te lopen die daar anders over denken. En na een vraag van een klant van ons besloten om voortaan alles maar dicht te plakken.

Thuisgekomen nam Paul vrij snel de auto over om naar een klant te gaan en heb ik nog even een sms-je gedicht voor mijn vandaag jarige ex-collega.
Verder wat pagina´s zitten bekijken van allerlei ´passen´. Dit zijn de krampusgroepen hier in de omgeving die het sinterklaasfeest met hun aanwezigheid opfleuren. Er werd gisteren door de voorzitter van de Kaslachpass hier uit het dorp aan Paul gevraagd of hij (misschien wel wij, want ik vind het ook leuk om te doen) hun pagina wilden bouwen. Er bestaat al een pagina, maar die is gebouwd door de broer van iemand die er niet meer bij is en die er nu dus ook niks meer aan doet.
Mij lijkt het in ieder geval wel leuk om te doen en om Paul wat ideeën aan te geven, kijk ik dus een beetje rond naar wat er al is.

Met Joris heb ik vanmiddag met de racebaan gespeeld. Hij heeft een parcourtje gemaakt en dan is er natuurlijk niets leuker dan met z´n tweetjes racen! Wel moet ik zeggen dat ik erg gehandicapt was, want 1 van mijn voorbanden was er af. Maar goed, we zijn geen mietjes dus ik heb er gewoon mee gereden

Verder het gewone gangetje van werk, huishouden, kinderen enz. M.i. enigszins saai, maar ach, ook dat moet zo nu en dan kunnen.
Straks met de kids naar opa en oma, Paul en ik hebben vanavond afgesproken in Tresor, want morgen hebben we werkvrij in ieder geval. ´s Middags worden we verwacht bij de Oldtimer-trekker meeting op de Brixenbachalm....en op dat soort spontane uitnodigingen zeggen wij meestal geen nee :)