In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, september 09, 2007

traktortreffen

Zaterdagavond/nacht in Tresor was weer erg gezellig. Heerlijk zitten kletsen en weer heel wat bekenden gezien. Net toen we naar huis wilden, kwamen de Nieding meiden binnenzetten, dus nog snel eentje gedronken en toen toch echt naar huis gegaan. Het was ondertussen kwart voor drie dus laat genoeg.

Vanochtend hebben we lekker uitgeslapen en vervolgens is Sabine nog snel even naar de Trafik gegaan voor wat schoolspullen. Heel handig dat ze op zondagochtend ook open zijn, anders waren we dat weer vergeten en had Sabine weer een boze leraar gehad.
Toen heb ik mij weer geworpen op het kaften van haar schoolboeken. Dat is echt niet mijn werk, ik krijg het niet voor mekaar om dat plakpapier zonder luchtbellen of vouwen om de boeken heen te vouwen. Dus veel gemopper verder had ik de 5 boeken van een laagje plastic voorzien. Naar mijn mening volledig onnodig daar het allemaal werkboeken zijn en ze er aan het eind van het jaar dus toch niet meer uitzien en daar de ervaring leert dat je zo´n boek vervolgens nooit meer bekijkt volgens mij alleen maar scholiertje (of in dit geval oudertje) pesten. Stomme leraren :(

Vanmiddag zouden we met z´n allen naar het traktortreffen bij de Brixenbachalm gaan. Helaas helaas, dat ging mooi niet door, want Sabine was aan de dunne en moest dus echt thuisblijven. Tja dan blijf ik bij haar hoor als ze niet lekker is. Joris wilde vervolgens ook niet meer, dus uiteindelijk is Paul alleen gegaan. Het was stik- en stikdruk, hij kreeg uiteindelijk nog een half plekje bij Ulli van Oberkaslach:


Toen nog wat foto´s voor de thuisblijvers gemaakt van de mooiste trekkers (let op de sneeuw op de achtergrond!):






Vanwege de grote drukte is Paul weer vrij snel richting huis gekomen. Van de week moet hij weer naar Nederland en wil graag nog even wat tijd met de kinders doorbrengen.

1 Comments:

At 09 september, 2007 21:17, Anonymous Anoniem zei....

Joehoeeeeeee Petra!

Bedankt voor de 'verkapte' sneeuwfoto's ;-) LOL

Groetjes

Jola

 

Een reactie posten

<< Home