In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, november 13, 2007

griep

Zoals gemeld, ben ik van het weekend niet lekker geworden en het is helaas nog steeds niet over. Gisteren vrijwel de hele middag op bed gelegen en ook vandaag is het nog steeds niet over. Koortsig, misselijk, zere spieren, nou ja de hele bups.
En ook de kinderen hebben het nu. Vanochtend 2 stuks met flinke verhoging in bed gevonden, dus ze daar ook maar in laten liggen.
Zelf wel gewoon aan het werk, want ja de poetsvrouw stond natuurlijk ook gewoon om iets na half acht voor de deur.

Paul is vandaag weer de hele dag onderweg, zit echt helemaal volgeboekt. Lekker weer om te weten. We zouden vanavond naar een dia-presentatie gaan over noord-, zuid- en oosttirol, maar met 2 zieke kindertjes en een zieke ik zal daar helaas wel niet veel van komen. Jammer, want zo vaak wordt zoiets niet georganiseerd.
Momenteel sneeuwt het niet meer, veel wolken en een klein zonnetje, maar ik voel me eerlijk gezegd op dit moment nog niet fit genoeg om erop uit te gaan om foto´s te maken. Het ziet er allemaal wel heel winters uit moet ik zeggen, leuk!

Verder wordt het hier in huis nog steeds elke keer weer een stukje opgeruimder. Dat geeft ook ruimte in m´n hoofd en dat is wel prettig. Paul en ik hebben al afgesproken dat we binnenkort (d.i. als ik me weer beter voel en hij ruimte heeft) de werkplaats hier beneden in de kelder onder handen gaan nemen. Sowieso moeten de kasten hier in het buro georganiseerd worden en het stuk in de hal waar we reparaties doen, ligt zo vol met spullen dat je er niet eens meer een pc kwijt kan om te repareren dus daar moet ook nodig wat aan gedaan worden.
Verder wordt het tijd dat ik de kapstokken eens uit ga mesten. Nu hangt er van alles van zomer tot winterspul en volgens mij wordt het toch een stukkie overzichtelijker als het zomerspul allemaal weg is.

Met het restje goulash dat we nog over hebben van het eten van gisteren wil ik kleine goulashhapjes gaan maken voor als we eens trek hebben. Daarvoor heb ik heel lang geen puf meer gehad, maar nu met het huis zo redelijk op orde gaat de zin weer komen. Op het moment is het op mijn werkgebied vrij rustig, maar dat is ook wel weer lekker dan kan ik tenminste weer eens toekomen aan een planning en voorwerk dat ik nog steeds moet doen voor de mailing die ik uit wil doen (vertalen van websites voor hotels, pensions enz.).

Dan ga ik nu maar weer even verder met de was en kijken hoe de kinderen het maken. Daar loop ik nu toch echt elk half uur even heen, alhoewel zij dat volledig onnodig vinden, hihi.

3 Comments:

At 13 november, 2007 17:16, Anonymous Anoniem zei....

Ziek maar eerst even goed uit!!! Dat is het belangrijkste. En hoe mooi de sneeuw nu ook is: het is vast niet de laatste van dit jaar, foto's komen nog wel.
Sterkte, ook met de kids

 
At 13 november, 2007 17:29, Blogger Jolanda zei....

Hai
Ja hier ook een grieppatient hij is gelukkig niet zo lastig maar aan een heb ik er al genoeg.
Hoop dat jullie je heel snel beter voelen
sterkte in de ziekenboeg

Jolanda van Duijn

 
At 17 november, 2007 11:18, Anonymous Anoniem zei....

Beste Petra,
Hier een berichtje uit Almere, we hebben kunnen lezen dat je grieperig bent en willen je toch even beterschap wensen.

Groetjes Wim en Jopie
PS. tot gauw

 

Een reactie posten

<< Home