In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, november 08, 2007

rondsurfen

Alweer twee dagen voorbij, het gaat snel.
Gisteravond hebben we met z´n viertjes een avondwandeling gemaakt, door de sneeuw die toen alweer aan het wegdooien was helaas. Gelukkig ligt er op de berg nog wel het een en ander dus ontevreden zijn we absoluut niet.

Weer lekker het een en ander vertaald, de wasmachine doet het eindelijk weer dus die heeft vandaag alweer flink staan draaien en voor de boekhouder nog het een en ander uitgezocht. Morgen daarvoor nog even langs de bank, want er zijn wat dingen die ik via internet helaas niet meer kan achterhalen (gaat maar een jaar terug) dus hopelijk kunnen zij dat wel voor me doen.

Toen nog even wat gezocht op het internet en via via op een site gekomen die me erg over wat zaken heeft laten nadenken. Onder andere een ontzettend leuke reclame campagne gevonden. En dat plaatje wil ik jullie graag laten zien. Speciaal gemaakt voor een yoga school:


Heel interessant om te zien hoe vreselijk creatief sommige mensen denken. Echt een geweldige inspiratie.
Daar is het internet toch een geweldige gemeenschap voor, allerlei ideeën die je zo makkelijk met mekaar kunt delen en vooral als je het engels redelijk beheerst gaat er zo´n gigantisch grote wereld voor je open dat is ongelooflijk.