In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, januari 27, 2008

Bioscoop

Ik ben gisteren lekker om een uur of twaalf naar bed gegaan en Paul kwam volgens mij tegen een uur of half drie. (geen idee, ik sliep)

Vanochtend uitgeslapen en weer naar de camping om het probleem te proberen op te lossen. We hebben ondertussen alweer wat veranderd en hopen dat het zo dan blijft werken.

Om half 1 moesten we naar Westendorf waar Sabine haar eerste toernooi moest schieten. 166 punten en daarmee het 7e meisje geworden. De coach was hartstikke trots op haar alhoewel ze een na laatste was, maar voor een eerste keer echt niet slecht. Er waren in ieder geval 5 jongens die slechter hadden geschoten dan zij dus waren wij ook ontzettend trots! Joris heeft daar 2 stukken taart opgegeten want hij vond het zo lekker.
Na de uitslag zijn we naar Wörgl gegaan en hebben daar bij de Subway een broodje gegeten. Was aardig, maar we waren niet superenthousiast. Dat kan zijn omdat het allemaal een beetje lauw was en er bij mij in mijn broodje een haar was meegebakken.
Daarna zijn we naar de bioscoop gegaan, want daar draait de film "Die Rote Zora" (in het nederlands bekend onder de naam "de bende van rode zora"). Joris vond het nodig om in de parkeergarage alles er uit te gooien, volgens ons vanwege de spanning dat we naar de bios gingen. Uiteindelijk met z´n allen heerlijk zitten genieten en toen weer snel naar huis.

Nog even snel een bakkie thee, Paul naar de camping om nog even het internet te checken en daarna gewoon lekker een beetje te internetten. Morgen gaan we weer verder met het serieuze werk nu lekker niets meer.