In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, februari 08, 2008

Ouderwets gezellig en druk

De woensdag was een prettige dag, ´s ochtend wat vertaalwerk gedaan terwijl Paul zich weer de benen uit het lijf liep bij z´n klanten.
´s Middags moesten we naar de camping om de nieuwe telefoonlijn (voor het internet hebben we alweer geïnvesteerd en een 2e lijn aangeschaft) aan te leggen samen met de man van telekom. Nu kent Paul die ondertussen heel goed en ik ken zijn vrouw dan weer vrij goed dus dat is wel heel grappig.
Omdat het natuurlijk allemaal weer vrij lang duurde, ben ik bij Christoph in het buro gaan zitten, want buiten was het toch wat frisjes. Ik moet zeggen dat het weer ouderwets gezellig was. Mekaar een beetje geplaagd, over van alles en nog wat gepraat en gewoon lekker gezeten en verder niets. Ook de kinderen waren ondertussen naar de camping gekomen, bleken alleen bij heel iemand anders in de caravan te zitten omdat ze mij niet in het buro hadden gezien en opa en oma nog niet bij de caravan waren. Ik ongerust natuurlijk, Christoph plagen dat ik een veel te bezorgde moeder ben (Petra natuurlijk doen ze er lang over om hier te komen, als Sabine nog 1 stap langzamer loopt dat gaat ze achteruit), maar ondertussen ook steeds naar buiten kijken of hij ze niet zag lopen.
We bleken ze gemist te hebben, maar opa had ze gelukkig weer snel gevonden.

Thuisgekomen moest Sabine weer naar de Schützen en Joris mocht mee, Sabine zei dat de trainer had gezegd dat Joris wel mocht komen kijken en proberen. Natuurlijk is Joris nog veel te klein daarvoor, dus hij was op een stoel gezet en mocht bij de jongens en Sabine kijken en dat vond hij ook heel interessant.

Paul komt momenteel niet voor half acht bij de apres ski vandaan en moest ook woensdagavond nog naar een klant, dus echt veel zien we mekaar niet.

Donderdagochtend bleek Sabine weer ziek te zijn, hele zere keel, eten en drinken doet hartstikke pijn dus die ligt weer in bed. Ik was ook niet helemaal lekker en ben na de standaardwerkzaamheden ook even op bed gaan liggen. Toen Paul om 12.00 uur thuiskwam werd ik net wakker, dus dat was weer wat. Gelukkig had Paul al heerlijk hachee gemaakt die alweer de hele ochtend stond te pruttelen, dus met het maken van wat rijst waren we klaar voor het eten.

´s Middags hebben de kinderen weer voor de tv en de wii gehangen terwijl ik lekker heb gelezen/gestudeerd. Paul weer continu onderweg en die kwam ook weer volledig uitgeput thuis om half acht. Eigenlijk moest hij nog naar een klant, maar die had hij afgezegd.
Samen nog wat zitten praten en wat tv gekeken, waarna we om iets over tienen weer ons bed zijn ingedoken.

Vandaag moeten we weer zien wat het wordt, ik ga in ieder geval om 10.00 uur naar de fysiotherapeut onder andere om te leren hoe ik met 1 kruk moet lopen. Volgens mij heb ik dat ding niet aan de goede kant (alhoewel soms moet dat wel, want ik wissel af) en ik weet ook niet precies hoe ik nu op 1 zo´n ding moet steunen. Verder ook nog maar eens vragen of het normaal is dat m´n knieschijf zo naar binnen gedraaid is, ik vind dat maar helemaal niets eerlijk gezegd.

Voor de rest geen nieuws goed nieuws, het weer schijnt van het weekend prachtig te worden, eens kijken of we nog tijd hebben om wat leuks te gaan doen.

1 Comments:

At 11 februari, 2008 10:54, Anonymous Anoniem zei....

het is inderdaad wel "kwakkeltijd". Ook hier steeds een beetje lamlendig, verkouden enz.
Maar ach de zon wordt steeds warmer, dan kunnen we daar weer van genieten en worden we vast snel weer helemaal fit.
Sterkte met je fysio oefeningen

 

Een reactie posten

<< Home