In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, juli 17, 2008

zon, zwemmen en zucht

Gisteren begon de dag al prachtig, lekker zonnetje, aangename temperatuur.
Zelf moest ik nog even langs de camping, waar ik al meteen door Henk werd aangesproken dat ik te weinig foto´s op mijn logje plaats... Sorry Henk, ik hoop dat ik het gisteren een beetje goed gemaakt heb, vandaag verzaak ik deze plicht (al)weer.
Gezellig met Christine snel bijgepraat (tja we hadden het allebei druk dus niet veel tijd) en na nog een praatje bij een andere campinggast snel weer naar huis.

Om 10.00 uur zag ik dat de kinderen nog steeds in de huiskamer zaten met hun computerspellen en heb ze maar voorgesteld dat ze lekker naar het zwembad zouden gaan. Papa en mama hebben dan wel geen tijd om mee te gaan, maar de gasten op de camping die ik had gesproken, zouden ook gaan. Ze wisten gelukkig niet hoe snel ze hun spelletjes weg moesten leggen :)
Dus heb ik ze snel naar het zwembad gebracht waar ze heerlijk konden zwemmen.

Rond twaalf uur bedachten Paul en ik dat we maar even langs moesten gaan om de kids op te halen om te gaan eten. Maar nee, daar waren meneer en mevrouw niet van gediend! Onze vrienden van de camping zijn er nog maar net, we willen niet weg, kunnen we niet hier wat eten?
Dus wij keken elkaar aan, tuurlijk kan dat! Dus broodjes worst, salade, yoghurt met vruchten en een bordje patat later, gingen wij weer aan het werk (zucht...) terwijl de kinderen de zonnige dag gebruikten om weer lekker verder te gaan zwemmen.

Terwijl Paul en ik hard verder zijn gegaan met onze respectievelijke werkzaamheden vloog de dag weer voorbij en om half zes ben ik mijn guppies maar eens uit het zwembad gaan trekken. Eigenlijk wilden ze niet meekomen, maar ik vond het wel genoeg geweest. Mevrouw en meneer hun huid was compleet uitgedroogd door de hele dag in het water liggen, dus we hebben ze thuis maar goed ingesmeerd.

Vandaag zijn helaas de wolken weer volop aanwezig dus ik ben blij dat ze gisteren ze heerlijk buiten zijn geweest.
Paul en ik moeten vandaag nog het nodige af zien te krijgen, want morgenochtend moeten we om een uur of vijf richting NL gaan rijden voor de trouwdag van mijn broertje.