In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, februari 21, 2009

druk

En druk is het geworden. De vrijdag viel weliswaar goed mee, ik heb nog heerlijk thuis kunnen eten tussen de middag, maar verder was het wel druk.
Paul had het nodige in de planning staan, maar daar kwam natuurlijk ook weer helemaal niets van, daar hij weer overal en nergens benodigd was.

Vanochtend waren mijn collega´s al om 6 uur aan de slag en ik heb me om 8 uur bij het team gevoegd. Tot half zeven aan een stuk door gewerkt en alhoewel er nog een berg administratie ligt, besloten dat we toch maar gingen stoppen.

Paul is vrijwel de hele dag aan het klussen geweest en heeft weer het nodige werk in het nieuwe huis verzet. De kinderen waren met hem meegegaan en hebben samen heel lief lopen spelen.

Verder eigenlijk geen nieuws, op zo´n vreselijk drukke dag ben je continu bezig met heel veel keer dezelfde handeling herhalen, wat helemaal niet erg is, maar weinig gespreksstof oplevert.