In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, juni 17, 2009

FF snel wat foto´s

Daar we hier ondertussen overlopen van de activiteiten even snel wat (slechte kwaliteit) fotootjes.
We zijn het afgelopen weekeinde hard bezig geweest met verven (Sabine hielp echt fijn), meubels halen en in elkaar zetten en tussendoor ook nog gezellig met z´n allen naar het Nieding-feest. Mijn foto´s van dat evenement zijn niet goed geworden, dus die kan ik helaas niet publiceren, maar er zijn nog genoeg foto´s over.
O.a. van onze twee lieve kinders die onder al die drukte nog steeds niet zeuren en vaak ook heel goed meehelpen.









Zo, dan ga ik nu snel verder met inpakken.

1 Comments:

At 17 juni, 2009 12:20, Anonymous ineke zei....

haha ik dacht al: wat duurt het lang voor je weer wat te melden hebt. Jullie hebben het vast VRESELIJK druk, maar heerlijk dat de verhuizing er nu echt aankomt!!!
Succes met de laatste loodjes

gr Ineke

 

Een reactie posten

<< Home