In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, juni 09, 2009

Vandaag geen foto´s

Ik vond niet dat er vandaag nu echt iets nieuws bij is gekomen, alhoewel er natuurlijk wel gewoon in het huis gewerkt is.
Ik ben vanochtend flink aan het witten geweest, alhoewel het niet erg opschoot omdat ik om lampen en leidingen heen heb moeten verven.

Gonnie heeft de gordijnen allemaal genaaid en gaat ze nu allemaal wassen en strijken.

Dan ben ik vanmiddag gebeld door de Obi-medewerker dat onze vloerbedekking er is, dus dat zijn Paul en ik vanavond ook nog gaan halen, samen met lampen voor de huiskamer en nog het een en ander aan klein spul.
Voor Paul zijn verjaardag hadden we nog een kortingsbon van 15% liggen en die hebben we gebruikt om de vloerbedekking wat goedkoper te krijgen. Gelukkig mocht het, want op de bon stond dat het alleen geldig was voor Lagerartikel, wat dat ook mogen wezen.
Scheelde toch weer goed 80 euro. Omdat het al erg laat was, hebben we onszelf dus maar getracteerd op pizza, penne en tortellini van Massimo, want als we zelf nog hadden moeten koken, was het veel te laat geworden.

Verder hard bezig geweest met zaken als vertalen, inpakken, computers repareren, bij vervelende klanten langsgaan, erg veel huiswerk maken en knuffelen.
Dit alles door alle vier de bewoners van deze woning :) Iedereen mag zelf bedenken wie wat heeft gedaan.