In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, december 25, 2009

Fijne kerst(werk)dag



Vandaag een hele fijne dag gehad. Op het werk weer een hele hoop op orde gebracht. Gezorgd dat spullen die eigenlijk niet nodig zijn ergens boven in een kast zijn verdwenen. Niet weg, maar ook niet in de weg.
Administratie weer een stuk opgeschoond, ook wat schoonmaakwerk gedaan (niet teveel natuurlijk, ik blijf geen poetsvrouw) en vooral voor wat orde in de kasten gezorgd.

Paul en de kinderen hebben er een heerlijk rustig dagje van gemaakt met films kijken, spelletjes doen en ervoor zorgen dat de tafel mooi gedekt stond toen ik thuiskwam. Vandaag hebben we met z´n viertjes gourmet gegeten. We hadden goed vlees gehaald en daar heb je verder niet zo veel bij nodig.

Paul is daarnet naar de Papalapub vertrokken, hij heeft nachtdienst dit weekend. Sabine is in haar nieuwe puzzelboek bezig en Joris heeft zijn boek van Räuber Hotzenplotz erbij gepakt om te lezen.
Ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga, morgen wordt weer een lange, drukke dag.