In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

donderdag, september 08, 2005

Bientjes eerste schooldag

Het was een hele leuke dag vandaag.We haden op een heel eenvoudige manier rekenen en ik ben daar toevallig heel goed in.
En het was zo makkelijk alsof ik nog maar in groep 3 zat.
Vooral vind ik het best moeilijk om de meester te verstaan. Maar Jennifer helpt mij daarmee. Maar ik praat niet altijd nederlands tegen Jennifer.
Weiter weiß ich nichts.

groetjes, Sabine

1 Comments:

At 09 september, 2005 08:37, Anonymous Anoniem zei....

Hoi Sabine,
Fijn dat het leuk was op school. En met het verstaan van de meester gaat het vast steeds beter.

Zitten er veel kinderen in je klas?
en is de meester aardig?

Je bent een kanjer.....

groetjes
Yvette

 

Een reactie posten

<< Home