In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, oktober 17, 2005

Eerste mond op mond reclame

Vandaag konden we met z'n allen ons bed niet uitkomen, maar we hebben het toch maar gedaan.

Paul heeft gezorgd dat de kinderen richting school gingen, terwijl ik de voorbereidselen had gedaan en daarna ben ik de sportspullen maar weer eens aan gaan trekken.
Het sporten ging vandaag vrij goed. Ik heb ook tien minuten extra op de fiets gezeten aan het eind van m'n training. Niet omdat het moest, maar omdat ik die tijd moest overbruggen met het wachten op de buuv.
Paul is om iets over achten weer naar Joost vertrokken om de zolder verder te isoleren en daarna naar de camping vertrokken om te beginnen met het opstellen van de zendmasten.

Vanmiddag heb ik mij alvast wat geprobeerd te bekwamen in Javascript en dat is heel grappig om te doen. Het is niet heel moeilijk, maar gewoon even goed opletten. Ik heb vooral veel gepikt en een beetje zitten verwerken om er wat feeling voor te krijgen.
Ik ben ook bezig met een homepage voor Sabine, dat vond ze zo leuk. Echt helemaal zitten puzzelen hoe en wat en daar kwam ik al wat problemen tegen, dus goed om te oefenen.

Paul was vanmiddag met Paul Rense (de andere Paul van Brixnet) nog even bij Kaufmann, dat is de plaatselijke ijzerwarenwinkel, toen het gesprek op computers kwam. Paul Rense riep toen vrolijk dat ze, als ze problemen hadden, Paul Leyten maar moesten vragen.
Nu bleken die mensen een probleem met de computer te hebben! Paul L. roept daarop vrolijk, de eerste vijf minuten zijn gratis, daarna ga ik rekenen. Toen werd hij meegetroond naar de pc en na wat heen en weer geklooi had hij binnen 5 minuten het probleem gevonden. Er bleek ergens een kabelbreukje te zitten.
Die mensen helemaal enthousiast en toen Paul vanavond weer langs fietste op weg naar huis vroegen ze al om visite-kaartjes zodat ze die aan hun klanten uit konden delen!
Paul is zich nu dus weer uit de naad aan het knoeien om het logo enz. goed te krijgen, zodat we vanavond en anders morgenochtend visitekaartjes kunnen maken en die zo snel mogelijk alvast bij Kaufmann neer kunnen leggen.
Als dat geen goede reclame voor ons bedrijfje is, dan weet ik het ook niet meer!