In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, oktober 03, 2005

Fit

Zondag hebben we een heerlijk rustig dagje gehad. De kinderen hebben zich voor het grootste deel van de dag bij de bovenbuurvrouw vermaakt, terwijl Paul en ik wat rondgelummeld hebben. Tussen de middag een heerlijke in de oven gebakken kip gegeten (megaportie, Sabine at boven dus wij hebben met z'n drietjes de hele kip weggegeten, hihi), met toe zelfgemaakte Custard met notenkoekjes. Waren alletwee recepten die ik mocht, dus daar heb ik meteen misbruik van gemaakt.

's Middags kwamen Nanno en Gonnie, (schoon)ouders dus, met andere familie van Paul die ook op de camping staan. Even gezellig bijgekletst en de kinderen zijn weer verwend. Sabine met een prachtig vest en Joris met een race auto (natuurlijk in Schumacher kleuren) met echt geluid. Ze zijn er alletwee hartstikke blij mee.
Het weer was pet, het heeft de hele dag geregend dus echt naar buiten zijn we niet geweest.

Vanochtend had ik weer een hoop moeite met opstaan en ik zit nu dan ook nog steeds wakker te worden, het wil weer maar niet lukken.
Daarnet bij de Neckermann maar weer eens wat broeken en wat truien besteld, want voor de winter heb ik echt niets meer. Tja, dat heb je als je gewoon jarenlang alle kledingwinkels voorbijloopt, dan is het op een bepaald moment over.

De buurvrouw kwam met een knipseltje naar beneden, ik moest vooral niet beledigd zijn, zei ze. Over de fitness-school waar zij altijd naartoe gaat. Ze hebben daar een aanbod voor ongetrainde vrouwen die graag aan fitness willen doen en daarbij ook nog eens willen afvallen. Nou ik denk dat ik dat wel wil. Ik kan met de buuv meerijden, dus dat moeten we dan maar eens doen vrees ik. De duur is 4 weken, dus mocht ik dan geen zin meer hebben, dan kan ik er ook snel weer mee stoppen. Op zich vind ik fitness wel leuk dus we zullen maar eens zien.
Moet ik alleen wel met m'n eten rekening mee houden, want als je op dieet staat krijg je niet genoeg binnen voor zware training, maar het gedroogde fruit heb ik al in huis dus dat kan ik dan mooi gaan gebruiken.
Wat loop ik toch weer mooi op de zaken vooruit, eerst m'n buuv maar eens vertellen dat ik wel met haar meega.
Zou ik dan toch ooit eens fit worden?