In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, november 13, 2005

Off day

Tja, de blog van vandaag. Ik weet het niet zo best. Ik had vandaag een zogenaamde off-day. Het wilde allemaal niet lukken, m'n humeur was ver beneden het nulpunt, dus ik heb de dag maar snel uit m'n geheugen gewist.

Toen de rest van de familie bij de buuv aan het eten was deze avond, heb ik lekker rustig in m'n eentje m'n prakkie zitten eten terwijl ik keek naar de fantastische wedstrijd die de dames gewichtheffers (tot 75 kg) neerzetten. Zowel bij het trekken als het stoten werden wereldrecords neergezet. Heel mooi om te zien.

Met Paul en de kids samen nog een ijsje met mislukte taart (marsepein bodem met caramelvulling) gegeten. Smaakte goed. Toen de kinders in bed gemikt (nou ja, dat deed Paul, ik mocht de kusjes doen) en samen een spelletje skip bo gespeeld.

Ik ga vandaag lekker vroeg naar bed, want morgenochtend wacht de sportschool weer.