In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, januari 29, 2006

Zondag

En hier de rest van de blog.

Nou, omdat petra vandaag weigert een blog te schrijven moet ik maar weer in de toetsen kruipen.

Vandaag heb ik nadat ik eerst petra naar het werk had gebracht, en ik nog wat Brixnet onderhoud heb uitgevoerd mijzelf maar weer eens uitgebreid laten koken.
We hadden al twee dagen vlees in de chinese marinade staan dus die was al lekker "verrot". Een babi pangang moest het dus worden. Vlees onder het grilrooster van de oven, 2x half uurtje. Daarbij een heerlijke saus gemaakt van gesnipperd uitje en knof, tomatenketchup, sojasaus, suiker, sambal en wat water. Groente peultjes met sojasaus en basmatirijst. Uiteindelijk toch weer 2 uur an het koken geweest...

Na het eten lekker uitgebuikt en zijn Joris, Sabine en ik naar de Kandleralm gegaan om te skieen. Mens die Joris is nu echt los hoor. De Kandler is toch een redelijk lastige piste, maar mijnheer vindt het nu echt nodig om met een flinke vaart naar beneden te gaan. Zo hard dat Opa, Oma, "ome" Ruud ons toch echt niet konden bijhouden hihi.
teruggekomen bleek dat brixnet toch niet zo lekker liep als dat ik vanmorgen dacht, dus nog even een uurtje gesleuteld aan het netwerk... morgen in het licht verder...

En voor nu,......
Laterz!