In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, februari 10, 2006

1 en 2

Ik heb me toch een partij koude voeten!
Ik loop namelijk compleet naast m'n schoenen.
De oorzaak hiervan?
Ze heet Sabine!

Hieronder haar Zeugnis (rapport) over het eerste half jaar school in Oostenrijk.
(1 is het beste cijfer, 6 het slechtste)
Sachunterricht (zaken als biologie, aardrijkskunde, geschiedenis)2
Deutsch, Lesen, Schreiben2
Mathematik (rekenen)1
Musikerziehung (muzikale 'opvoeding')1
Bildnerische Erziehung (alles met tekenen als ik het goed begrijp)1
Werkerziehung (handwerken in al z'n vormen)1
Leibesübungen (gymnastiek)1
Lebende Fremdsprache: Englischteilgenommen
Verkehrserziehungteilgenommen
Religion röm.-kath. (godsdienst, katholieke richting)1


De rest van de dingen die me vandaag zijn overkomen vallen hierbij in het niet, dus ik laat het bij dit korte, maar zeer krachtige rapport.

4 Comments:

At 10 februari, 2006 21:52, Anonymous Anoniem zei....

Wat zal jij trots zijn ! Zo zie je hoe snel kinderen zich aanpassen.

Groet, Marieke

 
At 10 februari, 2006 23:03, Anonymous Anoniem zei....

Als ze morgen wakker is, geef je haar dan even een hele stevige knuf van mij???
Ben super trots op "mijn" meisje!!!

 
At 10 februari, 2006 23:47, Anonymous Anoniem zei....

Beste Petra en Paul,
Wat een goed resultaat van Sabine,dan doet ze toch heel goed haar best.
Feliciteer haar maar namens buurman Wim en Buurvrouw Jopie.
Groetjes uit Almere.

 
At 11 februari, 2006 07:32, Anonymous Anoniem zei....

petra

wat een gaaf raport zeg
mijn kids hadden ook erge mooie
ik vind het geweldig hoe ze het doen.en jij mag best naast je schoenen lopen nu hoor
alleen krijg je dan nu erg koude voeten

groetjes jolanda uit aschau

 

Een reactie posten

<< Home