In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, februari 03, 2006

kkkkkkkkkkoud

Man, wat heb ik het vandaag koud gehad. Achteraf bleek dat Christoph de verwarming van het gebouw omlaag had gezet (tja, er is zoveel zon) zodat hij niet zoveel geld aan stookkosten kwijt is. Maar daardoor was het koud in het buro, koud, verschrikkelijk gewoon. Het is de hele dag zo'n graad of 12 geweest en dat is prima te doen als je in beweging bent, maar als je in een buro zit, is het gewoonweg te koud.
Nu heeft Paul gelukkig een kacheltje voor me weten te regelen, hij moet er alleen nog een snoer met stekker aanzetten en dan heb ik het tenminste niet meer zo brrrrrr.

Verder gewoon een lekkere dag gehad. Aan het einde van m'n dienst vanochtend kreeg ik een lift naar huis van Christoph omdat Paul me niet op kwam halen. Toch wel lief van die jongen. En een lift neem ik altijd aan, al is het maar omdat dat ook weer een vorm van netwerken is (tja, we denken hier in netwerken hoor). Voor het stukkie lopen hoeft het in principe niet, ik ben met een minuut of 10 thuis en het weer is prachtig dus daarvoor moet het van mij echt niet (in tegendeel ik loop het stukje graag).
Paul had vanochtend een klant en vanmiddag moest hij weer bij het gemeentehuis zijn om daar de computer neer te zetten die ze daar besteld hebben. Dus dat gaat allemaal best lekker.

Vanavond hebben de kinders bij opa en oma gegeten, terwijl Paul en ik samen naar de pizzeria zijn geweest (Massimo, waren we alweer een tijd niet langs gegaan). Erg fijn om even anderhalf uur samen te hebben.
Nu zitten we gezellig samen beneden met een draaiende droger achter ons en een elpee van Toontje Lager aan. Ongelooflijk wat een op sex beluste gasten zeg.....;)