In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

dinsdag, maart 14, 2006

Kentekens controleren, het blijft m´n hobby niet

Maar vanochtend daardoor wel weer een uurtje extra werk kunnen schrijven en dat is wel lekker. De komende tijd gaan we echt laagseizoen tijden draaien. Vanaf morgen alleen nog van 9.00 tot 10.00 uur en van 17.00 tot 18.00 uur. En zoals je wel begrijpt loopt dat niet echt op.
Ook wel weer lekker hoor, het huishouden weer op de rails krijgen, ik kan weer naar de sportschool (weliswaar een uur later dan normaal, maar toch) en ik kan me weer eens gaan verdiepen in het werk voor computer total. Kijken of ik Paul nog een beetje tot steun kan zijn en de achterstallige administratie wegwerken.
Ook ligt de grote blauwe envelop er nog en ik moet kijken of ik alle benodigde papieren daarvoor wel binnen heb gekregen en anders achter de hele reutemeteut aan gaan zitten. Klusjes genoeg dus.

En dan binnenkort maar eens kijken of ik de race auto taart die ik aan Joris voor zijn verjaardag had beloofd, kan gaan maken. Omdat ik geen sugarpaste heb, moet ik het allemaal gaan spuiten en dat is toch een stuk meer werk, dus ik heb ook een hoop meer tijd nodig om het mooi te maken.

Verder weinig nieuws van deze kant. Paul heeft de kinderen van Anita weer netjes op tijd te eten gegeven en in bed gemikt en daarna heb ik voor onze maaltijd gezorgd. Van het kookwater met broodresten van de knödel van tussen de middag heb ik een soort broodsoepje gemaakt en dat ging er met een flinke scheut slagroom prima in.
Ik ga me maar weer eens storten op het zuinig en creatief koken, daar is de laatste weken natuurlijk niets van gekomen en het wordt er weer eens tijd voor.