In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, maart 22, 2006

laatste keer sporten met Aniet

Vandaag was het dan zover. Nadat de kinderen weer naar school waren, ben ik voor de laatste keer met Anita meegereden naar de sportschool.
Het huurcontract is getekend, dus Anita gaat met kids en vriend vertrekken naar Söll per eind van de maand. Dat is al snel en ze moet nog een hoop inpakken, dus de komende dagen heeft ze er geen tijd voor.
We zullen haar nog best gaan missen hoor.

Ik was tijdens het sporten nogal afwezig. Op een bepaald moment tijdens de duurtraining waren er ineens 20 minuten voorbij die ik totaal niet meebeleefd had. Nou ja, dat gebeurt wel eens.

Thuisgekomen lekker uitgebreid een douche genomen en vervolgens alles klaar gaan zetten voor het eten tussen de middag.
Daarna zat ik in een giga dip en ben ik maar op bed gaan liggen. Om iets na 3 uur m´n lijf maar weer eens uit bed gehesen en wat in huis gaan rommelen.
Kwart over vier begonnen aan de voorbereidingen voor ons avondeten. We wilden graag pannenkoeken eten en dat is weliswaar heel eenvoudig, maar kost aardig wat tijd om te bakken.
Uiteindelijk om kwart over vijf aan tafel gegaan en gesmuld van een pannenkoek met kaas en 1 met ijs. Paul en de kinderen hadden pannenkoek met stroop en met ijs en Joris had ook nog een klein pannenkoekje met kaas. Erg lekker, niet gezond, maar ach moet kunnen op z´n tijd.

Om kwart voor zeven moesten Paul en ik allebei weg. Paul naar een bijeenkomst voor de dorpsvernieuwing en ik weer naar cursus.
Sabine en Joris zijn zelf naar bed gegaan en Anita heeft een oortje open gehouden.
Kwart over negen was ik weer thuis, heb ik de kids nog even goed toegedekt en het gordijn dicht gedaan. En nu, nu zit ik lekker met een wijntje en een chipje in de kelder naar radio Tirol te luisteren. Wachten tot Paul thuiskomt en horen wat er bij hem allemaal gebeurd is.