In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

vrijdag, maart 24, 2006

werk en mondelinge cursus

Vanochtend eerst Joris en Sabine lopend naar school gebracht. We hadden weer een strakblauwe lucht dus we gingen lekker van het zonnetje genieten.
Paul mocht uitslapen, want die had tot half 1 ´s nachts zitten werken.
Toen een kopje thee gedronken en vervolgens naar de camping. Daar een heel snel rondje gelopen om de autonummers te controleren en vervolgens proberen te achterhalen wat Christoph in de afgelopen dagen gedaan had.
Voordat ik het wist was het alweer 10 uur en ben ik naar huis gegaan.
Daar wat kleine karweitjes gedaan en de mail weer bijgelezen. Tegen kwart over elf ben ik aan het koken geslagen. Het werd een pannenkoekentaart, gevuld met een kaassaus met gemengde groenten en in plakjes gesneden gehaktballetjes.
Vult als een betonblok en het was een groot succes bij de familie.

Vanmiddag was Paul meteen na het eten alweer vertrokken naar klanten en hebben de kinderen heerlijk samen gespeeld. Sabine vooral met Sabrina en Joris lekker alleen op de kinderkamer, maar ook met z´n drietjes buiten.
Tegen half vijf ben ik met Joris naar de camping gegaan, want ik had natuurlijk een afspraak met Christoph over de crashcursus caravans slepen. Nou bleek dat een mondelinge cursus te zijn (hahaha, heb ik me voor niets zenuwachtig gemaakt) met tips die ik allang ken, alleen nog nooit in de praktijk heb hoeven brengen. Maar goed, de auto staat er morgen voor me dus mocht er iemand hulp nodig hebben dan mag ik dat lekker doen. Ik vind het in ieder geval leuk.
Verder hebben Christoph en Joris samen gek lopen doen. Joris ging Christoph kietelen en platknuffen en ze gingen mekaar lopen schoppen. Echt mannen hoor, pffff. Nu schopte Christoph voorzichtig tegen de onderkant van Joris z´n voeten, maar hij kreeg een paar flinke trappen tegen z´n benen terug.
Toen Joris te wild ging doen, tekende Christoph Joris op z´n wangen met een pen. Toen hij Joris te lijf wilde gaan met een watervaste stift ben ik ertussen gaan staan, dat vond ik een beetje te gortig. Toen werd mijn gezicht dus onderhanden genomen, maar niet al te erg, dus dat had ik er zo weer af gelukkig.
Het is wat met die kinderen zo bij mekaar.

Vanavond at Sabine weer bij Sabrina. Om zeven uur had Paul alweer een afspraak en die komt net weer binnenlopen met weer flink wat bier achter z´n kiezen. Tja dat hoort er hier echt bij vrees ik.
Nu ook nog even op de buurkindjes passen, want Anita en Hermann zijn met z´n tweetjes naar een klant van Hermann toe.

En morgen, morgen ben ik JARIG!!!

1 Comments:

At 25 maart, 2006 01:45, Anonymous Anoniem zei....

Mag ik je dan als eerste hier feliciteren????
Ik hoop dat je een heerljike dag hebt met de mensen die van je houden!!!!
Hartelijke groeten vanuit een eindelijk een beetje lenteachtig Nederland :-))))

 

Een reactie posten

<< Home