In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, augustus 21, 2006

wechselhaftes wetter

Gistermiddag eerst thuis nog het een en ander gedaan en om 4 uur weer op de camping aanwezig (op aanvraag van Christoph, want ik hoefde er eigenlijk pas om 5 uur te zijn). Daar weer een rustig middagje gehad zodat alle voorbereidingen voor het stroomaflezen helemaal rond zijn.
Natuurlijk kwamen er om 6 uur, toen ik naar huis wilde, weer mensen langs die de camping wilden bekijken en wat informatie wilden. Aaaaargh altijd als ik net naar huis wil. Ik heb al tegen Christoph lopen mopperen dat ik net als hij voortaan gewoon het buro 10 minuten eerder sluit zodat ik daar geen last meer van heb.

Gisteravond lekker rustig wat op internet rondgekeken en een spelletje op de computer gedaan.
Paul is met Marco in Kufstein foto´s gaan maken. Ze hadden afgesproken dat ze dat zouden gaan doen als het weer mooi genoeg zou zijn en ze hadden geluk. Het weer is op dit moment namelijk ontzettend wisselvallig, je kunt er niets mee.
Of het leuk was weet ik niet. Ik lag namelijk al te snurken toen hij thuis is gekomen en Paul sliep nog toen ik vanmorgen wegging. Het is toch wat met ons.

Christoph was vanochtend zowaar ook al op de camping aangekomen toen ik kwam aanfietsen. Was wel makkelijk nu hoefde ik geen controle rondje te maken.
Heel even alle zaken doorgenomen toen hij alweer gebeld werd dat hij naar het hotel moest komen. Hij krijgt echt vrijwel geen tijd om hier op de camping te werken. Word ik wel eens een beetje moe van.

Ik zit nu nog even tot 10 uur in het buro en dan gaan we aan de slag met stroom aflezen! Ik heb er zin in.