In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, september 25, 2006

rustig weekje

Toen ik vanochtend op de camping kwam, had ik het idee dat ik om 11 uur wel weer thuis zou zijn omdat er niet heel veel werk lag.
Nu klopte die hoeveelheid werk wel, maar de hoeveelheid mensen die langskwam was behoorlijk groot waardoor ik een stuk minder snel opschoot dan gedacht. Ach, geeft niets als ik me maar vermaak.
Wel met Christoph afgesproken dat ik deze week verder weinig werk.

Na wat opmerkingen van mensen dat ze met langskomen in het buro wachten totdat ik er ben, omdat ze om welke reden dan ook liever niet langs Christoph gaan, met Christoph afgesproken dat ik deze week wel de burodiensten draai. Ach, dat uurtje per dag is nu ook niet echt een ramp. Ik vind het zelfs wel lekker, alleen jammer dat Christoph mij hierdoor niet echt vrij kan geven (wat hij juist zo graag wilde doen, want hij vindt dat ik toch ook eens vrij moet hebben).

Vandaag dus lekker tot 12 uur in het buro bezig geweest, daarna thuis weer een heerlijke pasta creatie van Paul gegeten.
Vanmiddag rustig aan gedaan. Met Sabine gezellig naar de Schlecker gewandeld om daar nog wat kleine inkopen te doen en vervolgens nog even broodjes en melk bij de Billa gehaald voor het avondeten.

Eigenlijk wilde ik vanavond nog even langs de bouwput voor de camping om foto´s te maken, maar voordat ik het wist was het eigenlijk alweer te donker om fatsoenlijk te fotograferen, dus toen de berg strijk maar eens aangevallen. Is dat ook maar weer eens gedaan.
Paul was hard bezig met een computer verrot te schelden, het wilde allemaal niet lukken. Deze pc ligt nu op de schroothoop, er was niets meer van te maken.
Ook heeft Paul in de kelder alvast de kabels weggewerkt en een hoekbank (zo´n houten geval) in mekaar gezet. Ziet er goed uit, nog bedankt Marco en Moniek.

Nu dan nog even lekker internetten en dan weer op tijd het bed in. Morgen gaan we (als er niets tussenkomt) vloerbedekking en eventueel alvast wat kasten kopen voor in de kelder. Hopelijk kunnen we deze week in ieder geval ons werkhok weer zover klaar krijgen dat we het buro weer naar beneden kunnen verplaatsen. Dat zou een hoop rommel in de woonkamer schelen, denken wij.