In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zondag, oktober 22, 2006

sterren schieten

Gisteravond kreeg ik te horen dat ik vandaag vrij mocht hebben. Niet dat het bij ons zo laat was geworden, in tegendeel, maar ook Christoph had niet zoveel puf gehad en had besloten dat ik maar eens vrij moest zijn op zondag.

Nu wil het feit dat er vrienden van ons op de camping waren aangekomen met nederlands brood voor ons en dat werd ons net na 9 uur medegedeeld. En laten wij geen eten in huis hebben..... Dus met z´n allen naar de camping om daar te eten. En tja, als ik daar eenmaal ben dan gaat het eigenlijk automatisch. Vooral omdat het vrij druk was en Christoph het eigenlijk niet in z´n eentje afkon. Dus ik ben toch weer gaan helpen en ik vind het nu eenmaal gezellig, dus de tijd ging snel.

Paul ging naar huis, want hij had een afspraak met vrienden om te gaan boogschieten. Daar zijn ze de hele middag mee bezig geweest. Een parcours bij het plaatsje Bockern met 24 schietschijven (nou ja dieren gemaakt uit piepschuim). Het was volgens Paul erg bärig en we hebben al afgesproken dat we met het gezin ook eens gaan.

Ik heb me de middag gezellig vermaakt bij de campingvrienden. Lekker in het zonnetje gehangen en een beetje zitten kletsen. Rond half vier weer naar het buro gegaan, want ondertussen had ik al afgesproken dat ik de middagdienst zou draaien :)
Natuurlijk weer eens strubbelingen gehad, maar ook weer uitgesproken. Zouden we het ooit eens leren?

Toen Paul ook weer terugkwam, besloten dat we maar uit eten zouden gaan. Lekker eten in Alpenrose, waar we ook allerlei andere campinggasten tegenkwamen.
Gezellig, maar op tijd terug naar huis, per slot van rekening moeten de kinderen de komende dagen gewoon nog naar school.

Paul is nu naar de camping om samen met vriend foto´s te gaan schieten. Met een beetje geluk is het een mooie heldere hemel en kunnen ze sterren gaan schieten.

2 Comments:

At 23 oktober, 2006 18:11, Anonymous Anoniem zei....

En? hoe waren de foto's???

Komen ze nog op de blog?
Ben wel nieuwsgierig geworden!

Gr. Joke

 
At 23 oktober, 2006 18:13, Anonymous Anoniem zei....

Oh ja dat vergeet ik weer te typen natuurlijk, ik vind het geweldig om je weblog te lezen, jammer dat je het niet meer zo bijhoudt.

Geweldig zoals jullie je al aangepast hebben in Brixen!

Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen!

Dag!

Joke

 

Een reactie posten

<< Home