In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, mei 30, 2007

Even snel tussendoor

Mensen, heb ik het druk vandaag.
Vanochtend eerst natuurlijk de kinders naar school en om half negen moest ik richting VVV. Ik was gisteren gebeld of ik vandaag dan het een en ander kon komen vertalen en dan doe ik dat graag.
Een gigantische hoeveelheid, andere dingen dan ik had verwacht, maar dat is natuurlijk geen probleem.

Zodadelijk weer terug en waarschijnlijk ben ik morgenmiddag ook nog bezig.

Tevens krijg ik net een mailtje van ee software . Vorige keer heb ik een website van een klant van hem (haus Leiner) vertaald en daarvoor moest ik hem ook benaderen vanwege het programma waarin het geschreven is.
Nu moet ik de website van een hotel in zuid-tirol in het nederlands gaan vertalen.
Dus dat wordt vanavond en morgenochtend daaraan werken. Per slot van rekening willen de klanten hun vertalingen wel graag snel hebben.

Voorlopig dus even te druk voor andere zaken, maar dat vind ik helemaal niet erg :)

Ga ik snel weer afsluiten en tot de volgende keer maar weer.