In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, mei 26, 2007

Paul is weer thuis!

Gisterochtend bij het TVB bleek dat ik niet meteen het zaakje moest vertalen, maar dat het eigenlijk een overleg was over wat nu te doen.
Op zich ook leuk om even te doen, eigenlijk een beetje advieswerk. Wat moet ik doen, wat doen zij en waarom. Meteen ook even mijn html-kennis kunnen gebruiken om uit te leggen hoe je een plaatje in een tekst kan invoegen. Een heel simpel iets, maar ja als je nooit iets met een homepage doet volledig abacadabra.

Tussen de middag de kinders opgehaald en weer heerlijk buiten gegeten. Het was weer erg warm, dus ik had niet zo heel veel zin gehad om moeilijk te koken. Maar een flinke pan groentensoep met ballen is altijd goed natuurlijk. Nog even kruidenboter in mekaar gedraaid en op het stuk stokbrood gesmeerd dat ik nog had liggen (tja wat moet je anders met 2 dagen oud brood) en dat de oven in. In nederland hadden ze dat als veel te dure chips in de winkel liggen....

´s Middags heerlijk buiten geweest en Sabine was met vriendinnetje Jenny gaan spelen.

Toen ik ´s avonds ging kijken hoe laat Paul zijn trein eigenlijk ging, bleek dat dat pas erg laat zou zijn. De kinders en ik zijn in de auto gesprongen en naar München gereden om hem op te halen. Tja zo lang moeten missen en dan nog eens langer wachten.... ik denk het niet.

Tegen twaalf uur weer thuis, kinderen sliepen al dus die hebben we in bed gelegd. Zelf nog even zitten praten en toen ook ons bed ingedoken.