In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

maandag, juni 04, 2007

mooie kindjes

Nou, het is gelukt hoor, we hebben een mooie Dirndl voor Sabine gevonden!
Het zou me wat zijn, is het donderdag superbelangrijk feest en dan geen Dirndl, dat kan dus niet natuurlijk.
Voor Joris nog even een trachten-shirt gekocht, want hetgene dat hij had, was te klein geworden.

Eerst een foto van mijn twee lieve apekoppies samen:


Een van mijn prachtige meisje:


En natuurlijk mijn apekoppie met z´n nieuwe shirt en z´n lederhose:

1 Comments:

At 05 juni, 2007 07:44, Anonymous Anoniem zei....

Wat zien jullie er prachtig uit zeg

Hier is een klein meisje best beetje jaloers op zo'n mooi dirndl
Veel plezier donderdag dan maar hé

Groetjes van uit het zillertal
Jolanda

 

Een reactie posten

<< Home