In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, september 26, 2007

Dinsdagochtend eerst maar eens langs de camping gereden om te kijken of Christoph aanwezig was. Niet, dus snel door naar de Hofer om weekboodschappen te doen. We willen toch ook wel eens wat eten en daar ik verder nog geen tijd had gehad om iets te halen, werd het ondertussen weer hoog tijd.
Op de terugweg een campinggast gesproken die z´n caravan wil verkopen en graag een contactpersoon wil hebben als hij er niet is. En zoals de meesten van jullie wel weten, regelen wij dat soort zaken ook. Afgesproken dat ik daar ´s middags langs zou komen en toen weer snel naar huis voor de rest van de werkzaamheden.

De ochtend was voorbij voordat we er erg in hadden en Paul zorgde tussen de middag voor een heerlijke penne a la pappa.
Ook de middag lekker aan het werk geweest (of was het nu wanhopig worden van photoshop, dat werk totaal niet zoals ik zou verwachten dus ik kan er nog niets mee) en tegen een uur of vier naar mijn afspraak op de camping.
De kinderen bleven alleen thuis; Sabine moest haar huiswerk nog afmaken (zat steeds weer wat anders te doen ondertussen) en Joris had het erg druk met een computerspelletje.
Na een uurtje praten, ben ik weer naar huis gegaan. Bijna thuis kwam ik op het station vriendje Andi tegen die weer onderweg was naar een andere vriendin van ´m. Gezellig staan kletsen en toen toch maar even naar huis gelopen.

Het was weer gewoon een avondje brood dus lekker makkelijk, waarna het alweer bijna tijd was voor Joris om naar bed te gaan.
Dat is elke avond weer gejammer want hij wil dat Sabine ook meteen gaat, maar die mag van ons toch echt een half uurtje langer opblijven.
Vlak daarna zijn bij mij de luikjes dicht gegaan, was zo ontzettend moe.

Vanochtend konden we eigenlijk ook weer niet wakker worden. Dat heb je in dit jaargetijde. De zon komt pas laat op en als het dan ook nog eens regenachtig is dan blijft het donker.