In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

woensdag, september 19, 2007

Familie Knots?

Grappig dat ik op mijn logje van gisteren 2 mailtjes krijg met de vraag of onze kinderen de familie Knots eigenlijk wel kennen. Het is inderdaad een hele stevige jeugdherinnering van mezelf, maar de kinderen kennen het ook. Ze schijnen tijdens hun vakantie in NL het e.e.a. bij opa en oma of andere familie te hebben gezien. Ze vonden het in ieder geval prachtig.
Hierbij ook nog even een foto van mijn naamgenote in de serie, wat mij betreft het hart van de familie:


Sabine heeft gisteren een tekening met wasco krijt gemaakt. Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Ze had het er over dat ze een eigengemaakte kalender in mekaar gaan fabrieken, nou ja we zien wel, als ze het maar leuk vindt.

Verder hebben we gisteren Paul ook weer op kunnen halen uit Wörgl. Het werk in NL zit er weer op dus hij kan weer mooi hier aan de slag. Vanochtend al meteen 3 afspraken dus dat gaat weer flink.
Ik moet erg wennen aan het feit dat er om half acht bij ons gebeld wordt omdat er weer schoongemaakt moet worden, maar ik vind het heerlijk. Hopelijk kunnen we dit lang volhouden zo.
Vanochtend gehoord dat mijn opdracht voor de kitzalps-site nog even op zich laat wachten omdat de site omgegooid gaat worden. Per 1 januari komt er nog een regio bij die ze moeten gaan marketen en de hele vormgeving gaat waarschijnlijk aangepast worden. Ach, ik wacht geduldig af, ze nemen weer contact met me op als duidelijk is hoe ze alles gaan aanpakken. Kan ik ondertussen de Brixnet-site eens onderhanden nemen, zorgen dat alle info daar goed opkomt en vertaald wordt (dit keer naar het Duits dus daar heb ik hulp bij nodig) en zorgen dat alle nieuwe info ook op de camping beschikbaar komt.
Ook moet er nog een website voor een klant zijn vakantiehuisje gemaakt worden en moet het zwikkie hier in de kelder eens dringend georganiseerd worden. Werk genoeg dus voor me.

Ondertussen schijnt het zonnetje weer, weliswaar met een flinke bewolking erbij maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb besloten dat we vandaag een chili-con-carne-achtig-iets gaan eten dus daar moet ik zo ook eens aan beginnen anders is het niet op tijd klaar.