In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, december 08, 2007

STS enzo

Afgelopen dagen niet veel gebeurd, behalve dan dat Paul hele dagen onderweg is geweest en wij vrijdagavond met vriend Fred naar Innsbruck zijn geweest voor een concert van de band STS.




Muzikaal echt fantastisch! Goede stemmen, goede band en niet zo hard dat je dagen later nog pijn in je oren hebt. Het enige wat jammer is, is dat ze eigenlijk het hele optreden met z´n drietjes op hun krukken zitten en er totaal geen beweging is. Daardoor duurde het ook lang voordat de zaal zover ontdooit was dat er meegeklapt en gezongen werd. Vooral de twee grootste knallers van ze: Großvater en Fürstenfeld werden door de hele zaal uit volle borst meegezongen.

Nog helemaal vol van het concert weer terug naar Brixen gereden en daar nog de Papalapub ingedoken. Per slot van rekening hadden we een echte officiële oppas aan huis geregeld in plaats van dat de buuv een oog in het zeil hield, dus we konden lekker ons gang gaan. Ook daar was het weer ontzettend gezellig en toen we tegen half vier naar huis gingen, mocht ik eigenlijk nog niet weg van de Niederösterreicher met wie ik zat te kletsen, maar het was wel genoeg geweest.

Vanochtend natuurlijk heerlijk uitgeslapen en de rest van de dag gewoon lekker lui geweest.
Ben weer fijn bezig op het internet met het lezen van allerlei onderwerpen die ik interessant vind, dus daar kom ik mijn dag wel mee door.

Als het weer een beetje meezit, gaan we morgen met de kinderen lekker rodelen. Duimen dat het niet weer dooit, want we willen nu toch echt wel een echte winter hebben!