In Oostenrijk

zomer 2005 zijn we verhuisd naar Oostenrijk. Hier schrijf ik alle dingen die ons overkomen. Voornamelijk gerelateerd aan Oostenrijk, maar natuurlijk niet continu.

zaterdag, augustus 22, 2015

Vegen

Vandaag was het veegdag. Daar ik komende donderdag aan een lang werkweekend moet beginnen, wilde ik dit weekend maar alvast wat voorwerk doen. Dus gewapend met een fles drinken en een rol wc papier (grijns) ging ik aan de slag. Eerst overal het bouwstof afvegen en daarna met de bezem de appartementen schoon vegen.
Ik heb vandaag zo´n vijf uur staan vegen en al het nodige schoon geveegd. Tussendoor nog even naar de kwalificatie van de formule 1 gekeken. Altijd leuk.

Sabine had vandaag een record, want ze was al om 8 over 2 thuis. Zo vroeg is ze in al die tijd dat ze bij Brixnerwirt werkt, nog nooit geweest!

Morgen ga ik weer snel verder met vegen, met een beetje geluk ben ik voor de race begint weer thuis. Dat zou wel fijn zijn, dan heb ik de rest van de dag fijn vrij. Schoonmaken blijft nu eenmaal niet m´n hobby, dus lol heb ik er helaas niet in.
Ach, ik sla me er wel doorheen, het is per slot van rekening voor een goed doel. (een leuke vaste baan is ook wat waard)

Fijn weekend allemaal!